USLOVI KUPOVIN

Cene proizvoda objavljenih na sajtu izražene su u dinarskoj protivvrednosti sa  uračunatim PDV-om.
Zadržavamo pravo promene objavljenih cena, u skladu sa politikom kompanije, bez prethodne najave korisnicima. Promene cena će se primenjivati na sve narudžbine nakon stupanja na snagu novih cena.
Korisnik je dužan da plati cenu koja se nudi u momentu izvršenja naloga.
Svi popusti, promocije i specijalni promotivni paketi proizvoda biće posebno označeni kao posebne ponude. Količina proizvoda je ograničena. Somna Shop zadržava pravo da odbije kupovinu proizvoda čije količine su iscrpljene  ili da odloži isporuke proizvoda čije količine su iscrpljene nakon prethodnog odobrenja od strane korisnika.
Korisnik može izabrati jedan ili više proizvoda, kao i paket proizvoda objavljenih na web sajtu.
Korisnik može otkazati, dopuniti ili ispraviti narudžbinu u bilo koje vrieme pre nego što izvrši plaćanje.
U slučaju tehničkih problema na sajtu, Somna Shop ima pravo da odbije naređenje ili da prekine proces kupovine, i nije u obavezi da vrši bilo kakvu naknadu osim vraćanja sredstava uplaćenih od strane korisnika.

OPŠTI USLOVI KUPOVINE

IZBOR PROIZVODA

Na vrhu svake stranice nalazi se padajući meni sa kategorijama proizvoda. Pretrazi proizvoda možete pristupiti i preko kartica sa kategorijama proizvoda koje se nalaze u središnjem delu naslovne stranice. Izborom željene kategorije otvoriće se stranica sa izlistanim proizvodima. Sa leve strane ove stranice nalazi se glavni meni sa kategorijama. Klikom na kategoriju, izlistaće se proizvodi koji joj pripadaju. Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada prozvod za koji ste zaiteresovani, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi na vrhu svake stranice. U polje možete uneti šifru proizvoda, naziv kolekcije ili ključnu reč. Pretragu možete vršiti i pomoću filtera koji se nalaze na vrhu stranice sa izlistanim proizvodima. Filter je aktiviran sve dok ga ne otklonite klikom na opciju sa znakom ‘X’ ili dok ne izaberete novu kategoriju. Ukoliko ste izlistali grupu za koju ste zainteresovani, dodatne informacije o konkretnom proizvodu možete videti klikom na opciju ‘Detaljnije’. Ukoliko ste dovoljno informisani o nekom proizvodu i želite da napravite narudžbinu, isto možete učiniti biranjem opcije ‘Kupovina’, nakon čega će biti vidljiv prozor sa fotografijama proizvoda i njegovom specifikacijom. Izborom željene opcije proizvod možete staviti u korpu klilkom na opciju ‘Ubaci u korpu’.

SADRŽAJ KORPE

Sadržaj korpe možete pogledati u svakom trenutku klikom na ilustraciju korpe sa desne strane svake stranice. Proizvode možete unostiti u korpu sve dok ne naručite sve što želite. Proizvode koje ste uneli u korpu možete otkloniti iz korpe pojedinačno biranjem opcije ‘X’.

PORUČIVANJE PROIZVODA IZ KORPE

Potvrdu porudžbine proizvoda unetih u korpu vršite nakon što odaberete opciju ‘Kupi’, nakon čega će se prikazati stranica sa svim artiklima koje ste uneli u korpu. Na ovoj stranici možete otkloniti proizvod biranjem opcije ‘X’, ili korigovati količinu proizvoda unosom nove željene količine. Odabirom opcije ‘Kupi’ potvrbno je da se ulogujete na svoj profil ili da se registrujete na sajtu. Formular koji popunjavate prilikom registracije potrebno je da popunite samo jednom, a svaki naredni put dovoljno je samo da se ulogujete na svoj nalog.

ODABIR NAČINA PLAĆANJA

U mogućnosti ste da odaberete:
– nalogom za poštu ili banku
– plaćanje putem E-banking-a
– plaćanje platnim karticama

ZAVRŠETAK PORUČIVANJA

Narudžbinu možete platiti koristeći platne kartice Visa, Visa Electron, MasterCard, i Maestro.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu Raiffeisen banke koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Sistem će vas voditi kroz korake potrebne da bi se izvršilo plaćanje. Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke: Broj kartice, Datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.
Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i Raiffeisen banke, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.
Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u domaćoj valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko https://somniashop.rs mora ispunjavati sledeće uslove:
-Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini.
-Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
Povraćaj sredstava – U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio platnom karticom (trgovac) je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko Banke odnosno preko kartičnih asocijacija Visa i MasterCard i to storniranjem/delimičnim storniranjem originalne transakcije, banka će na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja preko sajta https://somniashop.rs izvršavaju se u domaćoj valuti (dinarima / RSD). Iznos za koji se vaša kreditna kartica duži biće naplaćen kroz konverziju EUR u RSD prema kursu Narodne banke Srbije.
Kada se kreditna kartica zadužuje, iznos se konvertuje u lokalnu valutu prema pomenutom kursu.
Kao rezultat konverzije valute moguća su mala odstupanja od orginalne cene koja se nalazi na web sajtu.

ZAVRŠETAK PORUČIVANJA

Klikom na dugme Poruči, prikazaće Vam se obaveštenje o uspešno poslatoj porudžbini. Na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom popunjavanja formulara uskoro ćemo Vam poslati potvrdu za poručene artikle, a nakon evidentiranja Vaše porudžbine pozvaće vas telefonom naš operater iz službe za Internet prodaju radi provere podataka isporuke.
Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta i broja maloprodajnih objekata postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu.
U slučaju da nakon izvršenog poručivanja bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena, prodavac će nastojati da kupca u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni model važila u trenutku poučivanja.
U tom slučaju kupac ima pravo da poručeni model plati prema ispravnoj maloprodajnoj ceni ili da odustane od porudžbenice.
Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem e-maila [email protected], ili telefonom na +381 63 11 000 11.

POLITIKA PRIVATNOSTI

Naš cilj je da vam pružimo informacije prilagođene vašim potrebama kao pojedinac i u isto vreme da zaštitite vašu privatnost i poštovanje. Zakon o zaštiti ličnih podataka i Pravilnik o tehničkim i organizacijskim mjerama za zaštitu tajnosti i zaštiti obrade ličnih podataka Republike Srbije.
U ime SomniaShop RS obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni SomniaShop RS odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

POUZDANOST LIČNIH PODATAKA

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica ChipCard a.d Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama ChipCard-a. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

DOSTAVA PROIZVODA

ROK ISPORUKE

Nakon što ste potvrdili narudžbinu, u najkraćem roku kontaktiraće Vas naš operator, radi potvrde narudžbine i podataka koje ste uneli (u roku od 2-3 radna dana).
Za sve narudžbine poslate petkom i vikendom, operator će Vas kontaktirati početkom naredne radne nedelje.
Plaćanje robe pouzećem: Od trenutka potvrde narudžbine rok isporuke je maksimalno 5 radnih dana.
Plaćanje robe virmanski, nalogom u pošti ili banci: Rok za uplatu je 3 radna dana od dana potvrde porudžbine. Od trenutka evidentiranja uplate, rok isporuke je maksimalno 5 dana.

PREUZIMANJE POŠILJKE

Pošiljke se kuririskom službom donose na adresu naručioca u periodu od 8-16h. Molimo Vas da budete sigurni da će u tom vremenskom periodu biti prisutno lice koje je u mogućnosti da preuzme pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket i potvrdite da robu primate bez vidljivihh oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija oštećena i posumnjate da je proizvod oštećen, molimo da odbijte prijem pošiljke i informišete našeg operatora pozivajući naš call centar 00381 63 11 000 11 ili putem email-a: [email protected]
Ukoliko je pošiljka vizuelno bez oštećenja molimo da izvršite preuzimanje tako što ćete potpisati kuriru adresnicu.
Ukoliko na adresi dva puta ne bude prisutno lice koje je u mogućnosti da izvrši prijem narudžbine, kurir služba će Vas kontaktirati na telefonski kontakt koji ste uneli na sajtu, kako biste napravili dogovor za preuzimanje u novom terminu. Ukoliko se i u ovom slučaju ne izvrši preuzimanje, pošiljka će biti vraćena nazad u Somnia Shop. Dodatno ćete biti kontaktirani kako bismo utvrdili novi termin dostave.

CENA ISPORUKE

Za iznos iznad 5.000rsd vrednost dostave snosi Somnia Shop.
Za iznos ispod 5.000rsd kupac je u obavezi da plati dostavu direktno kuriru prilikom preuzimanja pošiljke, prema cenovniku koji je istaknut na sajtu.

REKLAMACIJE

Ukoliko kupac nije zadovoljan isporučenim proizvodom, vaš prigovor će biti rešen u skladu sa važećim zakonskim normama.
Obrazac za reklamaciju možete popuniti ovde. Za sva dodatna pitanja možete kontaktirati naš call centar 00381 63 11 000 11  ili putem e-mail adrese: [email protected]

Operator je dužan da potrošaču izda elektronskim putem potvrdu za prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija.
Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige ili u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu zbog koga je izvršpena reklamacija i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

Troškove vraćanja reklamirane robe snosi kupac, osim u slučaju da je proizvod oštećen ili pogrešan proizvod.

POVRAT ROBE

Ukoliko nakon preuzimanja pošiljke ustanovite:
– da vam je dostavljen proizvod koji niste naručili
– da vam je pored proizvoda koji ste naručili, dostavljen i fakturisan i proizvod koji niste naručili

  •  da iz nekog razloga predomislili ili odustali od kupovine

imate pravo da nam vratite proizvode, a mi ćemo vam vratiti vaš novac ili proizvod zameniti za drugi, po vašoj želji.
Uslovi pod kojima ćemo vam omogućiti povrat na ovaj način su sledeći:
* roba koju nam vraćate mora biti neotpakovana i nekorišćena
* od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane)
* Upakovali ste proizvod pre transporta na adekvatan način koji umanjuje opasnost od njihovog oštećenja tokom transporta
* Uz proizvod ste priložili sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke (gotovinski račun, otpremnica i sl)
* Somnia Shop potvrđuje prijem pošiljke koja ispunjava uslov za povrat novca ili zamenu

VAŽNE NAPOMENE!
Somnia Shop  nije odgovoran za oštećenja koja nastanu zbog toga što artikle koje želite da vratite niste na odgovarajući način upakovali pre transporta. Moguće je da će nam proizvod usled toga biti dostavljen kao oštećen i nećete moći da ostvarite svoje pravo na zamenu proizvoda ili povrat novca. Molimo vas da zato na adekvatan način upakujete proizvode koje želite da vratite.
Ako kupac naruči proizvode uz pomoć naših operatora, on takođe automatski prihvata pravila korišćenja / povraćaja koja su navedena na našoj web stranici.
Somnia Shop zadržava pravo da izmeni i dopuni uslove i povratne informacije, bez obaveze za prethodno obaveštenje korisnika o svim promenama.
Korisnik je upoznat i saglasan sa uslovima i pravilima za korišćenje sajta, i obavezao se da u potpunosti poštuje iste.